jueves, 17 de diciembre de 2015

PROIEKTUA



Proiektu honen bidez, ariketa bat garatu dugu 3.zikloko ikasleei zuzendutakoa, 11-12 urte bitarteko ikasleentzat. Ariketa honen bidez, hainbat helburu lortu nahi genituen; hala nola: klase dinamikoago bat sortzea, ikasleen parte hartzea sustatzea, ikasleak ikastea modu entretenigarri eta interesgarriago batean…


Hone hemen gure proiektua:


 - Zer landu nahi dugu?:


Liburuak eta eredu zaharrak alde batera utzi eta ikt-ak eta método berriak erabili irakasteko. Haurrak boligrafoak eta arkatzak erabili beharrean garai berria denez, ordenagailuak eta gure gizarteak eskaintzen dizkigun teknologia berriak erabili.


·         - Gaia:

o   Gizarte zientzia:Geografia

o   Matematika: Distantziak


·         -Garapena: Ikasleak ohiko klasetik informatika gelara eramango ditugu. Klasetik irten aurretik, zerrendaren arabera ilaran kokatuko dira eta, behin hórrela egonda, informatika klasera abiatuko gara. Bertan, bakoitza ordenagailu batean kokatuko da eta arbel digitalaren laguntzaz azalduko diegu zer egin beharko duten.


·         -Zikloa: Hirugarren zikoa


·         -Denbora: 60 minutuko saioa


·       -Lekua: Informatikako gela 


·         -Baliabideak: Interneta, arbel digitala, kanoia eta ordenagailuak/ipad.


JARDUERAK LANTZEKO FITXA-EREDUA
    DESKRIBAPENA
 Jardueraren deskribapen zehatza:
o   Zer egingo dugun: Ikasleekin klasean landutako geografiaren teoría praktikara eramango dugu. Ordenagailua piztu eta interneten sartzeko eskatuko zaie. Interneten sartzerakoan Google-n “Mapas Interactivos” idatzi beharko dute eta bilaketetan agertzen den lehenengo estekan klik egin. Bertan, Espainiaren, Europaren, Euskal Herriaren, Amerikaren…mapak izango dituzte, eta bertan ibaiak, mendiak, eskualdeak, probintziak…landu ahal izango dituzte. Dena dela, hori guztia izan arren, klasean landutako teorian zentratuko gara, hau da, Espainiako probintziak, ibaiak eta mendiak.

o   Nola egingo dugun: Informatikako klasera joango gara modu ordenatu batean, zerrendaren arabera ilara eginez. Bertan, bakoitzak ordenagailu bat hartuko du eta interneten sartuko da irakaslearen argibiderak jarraituz.
    EDUKIAK ETA HELBURUAK
 Jarduera honetan landutako edukiak eta helburuak
    JASOTZAILE
 Nori zuzenduta dago jarduera:
o   Ikasleen adina. 12 urte.
o   Bakarka lantzeko ariketa bat izango da, bakoitzak bere ordenagailuan burutu beharrekoa.
    GUTXI GORABEHERAKO IRAUPENA
 Zenbat denbora iraungo duen jarduerak.
30 minutu gutxi gorabehera.
   EZARTZEKO ESPAZIOA
 Non garatuko dugu jarduera?
o   Ikastetxean, informatikako gelan hain zuzen ere.
   DERRIGORREZKO MATERIALA
 Erabiliko dugun materiala.
Arbel digitala, ordenagailua, orri bat eta bolígrafo bat. 

Jarduera egiteko fitxak.
IZEN ABIZENAK:                                                                   EGUNA:
GELA:        
IKASTURTEA:

ARIKETA ZENBAKIA/IZENA

IZANDAKO AKATS KOPURUA

LEHENENGOAN ONDO

BIGARRENEAN ONDO

HIRUGARRENEAN ONDO


ARIKETA ZENBAKIA/IZENA

IZANDAKO AKATS KOPURUA

LEHENENGOAN ONDO

BIGARRENEAN ONDO

HIRUGARRENEAN ONDO


ARIKETA ZENBAKIA/IZENA

IZANDAKO AKATS KOPURUA

LEHENENGOAN ONDO

BIGARRENEAN ONDO

HIRUGARRENEAN ONDO









    ALDEZ AURRETIKO ANTOLAKETA
 Erabiliko dugun materialaren antolaketa.
Ordenagailuak eta arbel digitala informatikako klasean egongo dira.
Orri bat eta boligrafoa eramatea klasean eskatuko zaie, informatika klasera abiatu aurretik.
 Espazioaren antolaketa (klase, txoko, tailerra…)
Informatikako klaseko espazioa erabiliko dugu eta bertako ordenagailuak
    JARDUERA EGITEKO PAUSOAK
 Garatu jarduera lantzeko pausoak.
-          Ordenagailu gelan gaudela, ordenagailuak piztu eta kodea emango diegu sartzeko.

-          Barruan gaudela, interneten nola sartu erakutsiko diegu eta bertan nola bilatu behar duguna, kasu honetan MAPAS INTERACTIVOS.

-          Bertan gaudela, web orrialde egokia aukeratuko behar dute, kasu honetan lehenengoa izango dela. (Bitartean gu arbel digitalean joango gara egiten).

-          “Mapas interactivos” barruan gaudela ze gairen gainean lan egingo dugun esango diegu.

-          Ariketa ezberdinak egingo ditugu.

-          Ondoren, hau amaitu ondoren, Google Mapsen sartuko gara Matematika apur bat lantzeko Km-ekin.

No hay comentarios:

Publicar un comentario