Proiektu honen bidez,
ariketa bat garatu dugu 3.zikloko ikasleei zuzendutakoa, 11-12 urte bitarteko
ikasleentzat. Ariketa honen bidez, hainbat helburu lortu nahi genituen; hala
nola: klase dinamikoago bat sortzea, ikasleen parte hartzea sustatzea, ikasleak
ikastea modu entretenigarri eta interesgarriago batean…
Hone hemen gure
proiektua:
- Zer landu nahi dugu?:
Liburuak eta eredu zaharrak alde
batera utzi eta ikt-ak eta método berriak erabili irakasteko. Haurrak
boligrafoak eta arkatzak erabili beharrean garai berria denez, ordenagailuak
eta gure gizarteak eskaintzen dizkigun teknologia berriak erabili.
·
- Gaia:
o
Gizarte
zientzia:Geografia
o
Matematika: Distantziak
·
-Garapena: Ikasleak
ohiko klasetik informatika gelara eramango ditugu. Klasetik irten aurretik,
zerrendaren arabera ilaran kokatuko dira eta, behin hórrela egonda, informatika
klasera abiatuko gara. Bertan, bakoitza ordenagailu batean kokatuko da eta
arbel digitalaren laguntzaz azalduko diegu zer egin beharko duten.
·
-Zikloa: Hirugarren zikoa
·
-Denbora: 60 minutuko saioa
· -Lekua: Informatikako gela
·
-Baliabideak: Interneta, arbel digitala, kanoia eta ordenagailuak/ipad.
JARDUERAK LANTZEKO FITXA-EREDUA
|
||||||||||||||||||||||||||||||
DESKRIBAPENA
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Jardueraren
deskribapen zehatza:
o Zer egingo dugun: Ikasleekin klasean landutako geografiaren teoría
praktikara eramango dugu. Ordenagailua piztu eta interneten sartzeko eskatuko
zaie. Interneten sartzerakoan Google-n “Mapas Interactivos” idatzi beharko
dute eta bilaketetan agertzen den lehenengo estekan klik egin. Bertan, Espainiaren,
Europaren, Euskal Herriaren, Amerikaren…mapak izango dituzte, eta bertan
ibaiak, mendiak, eskualdeak, probintziak…landu ahal izango dituzte. Dena
dela, hori guztia izan arren, klasean landutako teorian zentratuko gara, hau
da, Espainiako probintziak, ibaiak eta mendiak.
o Nola egingo dugun: Informatikako klasera joango gara modu ordenatu
batean, zerrendaren arabera ilara eginez. Bertan, bakoitzak ordenagailu bat
hartuko du eta interneten sartuko da irakaslearen argibiderak jarraituz.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
EDUKIAK
ETA HELBURUAK
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Jarduera
honetan landutako edukiak eta helburuak
|
||||||||||||||||||||||||||||||
JASOTZAILE
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Nori zuzenduta dago jarduera:
o Ikasleen adina. 12 urte.
o Bakarka lantzeko ariketa bat izango da,
bakoitzak bere ordenagailuan burutu beharrekoa.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
GUTXI
GORABEHERAKO IRAUPENA
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Zenbat denbora iraungo duen jarduerak.
30 minutu
gutxi gorabehera.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
EZARTZEKO ESPAZIOA
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Non garatuko dugu jarduera?
o Ikastetxean,
informatikako gelan hain zuzen ere.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
DERRIGORREZKO
MATERIALA
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Erabiliko dugun materiala.
Arbel
digitala, ordenagailua, orri bat eta bolígrafo bat.
Jarduera egiteko fitxak.
IZEN
ABIZENAK:
EGUNA:
GELA:
IKASTURTEA:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
ALDEZ
AURRETIKO ANTOLAKETA
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Erabiliko dugun materialaren antolaketa.
Ordenagailuak eta arbel digitala informatikako
klasean egongo dira.
Orri bat eta boligrafoa eramatea klasean
eskatuko zaie, informatika klasera abiatu aurretik.
Espazioaren antolaketa (klase, txoko,
tailerra…)
Informatikako klaseko espazioa erabiliko dugu eta
bertako ordenagailuak
|
||||||||||||||||||||||||||||||
JARDUERA
EGITEKO PAUSOAK
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Garatu jarduera lantzeko pausoak.
-
Ordenagailu gelan gaudela, ordenagailuak piztu eta
kodea emango diegu sartzeko.
-
Barruan gaudela, interneten nola sartu erakutsiko
diegu eta bertan nola bilatu behar duguna, kasu honetan MAPAS INTERACTIVOS.
-
Bertan gaudela, web orrialde egokia aukeratuko behar
dute, kasu honetan lehenengoa izango dela. (Bitartean gu arbel digitalean
joango gara egiten).
-
“Mapas interactivos” barruan gaudela ze gairen
gainean lan egingo dugun esango diegu.
-
Ariketa ezberdinak egingo ditugu.
-
Ondoren, hau amaitu ondoren,
Google Mapsen sartuko gara Matematika apur bat lantzeko Km-ekin.
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario